Minden nap felnyitom a laptopomat és arra gondolok, hogy írni kellene valamit. De annyira nem történik velem semmi említésre méltó, hogy nem jött az ihlet... Reggelente felkelek, elköltöm a közeli kúrd boltban a napi 1 fontomat, dolgozok és hazajövök.

Ha már munka őszintén mondhatom az angolok sem kevésbé hülyék mint más nemzet. Minden nap 13.15 kor kezdődik a műszak, kb 6 ig amíg a nagyfőnökök ott vannak kissé feszült mindenki. Nincs ökörködés, semmi kiabálás, beszélgetés is csak halkan.... Na de 6 után... Komolyan mondom mintha másik helyre kerültem volna. Kinyílnak a csipák és főleg a szájak. Ma például az volt a téma, hogy kinek melyik testrésze van borotválva... Azért nem keveset röhögtem rajtuk. Mikor látták hogy kezdek pukkadni, mert igen csak részletesen meséltek róla hogy egyesek milyen alapossággal borotválják, vagy éppen gyantázzák a feneküket, megkérdezték hogy én szoktam e borotválkozni. Mondtam hogy persze mutatva az arcomra... Mintha összebeszéltek volna, felcsillanó szemmel egyszerre kérdezték hogy a nemesebbik részemet borotválom e... hát egy kicsit zavarba jöttem, de kivágtam magam. Ilyen és ehhez hasonló témákkal teltek a napok. 

Annyira furcsa, hogy itt bent munkában is mindenki mosolyog rám. Tök aranyosak. Meló után én nevettem az egyik angol srácon nagyot. Ő itt a helyi menő gyerek. Vége a munkának, beül a kis 206 os peugeot ba (igazi férfias kocsi... :D ) és padlógázzal elhajt. Hát ma valami véletlen során először tolatni kellett, de egy ilyen macsó nem tolathat csak úgy simán... áhhh azt nem lehet mert a végén még puhánynak nézik. Szóval beül,kulcs elfordít, és padlógázzal nekiáll tolatni . Még jó hogy a kerítés megfogta... Nem kicsit röhögtem. Még jó hogy késett a kisbusz mert ingyen ilyen előadásért akár még fizettem is volna. Hazaérve jött a koppanás. Nem tudunk bemenni. Most másoltattunk kulcsot, és mivel elfelejtettünk vinni indult a pánik. Szilvi felhívta párját, aki éjszakás hogy nem hagyott e valahol kulcsot... nem. Balázs és Attila dolgozik csak későn jönnek. Ezenkívül csak a két új csaj jöhet számításba. Egyiküknek még telefonja sincs itt de a másikét hál'istennek felvették. Kb fél óra várakozás után már bent is voltunk. 

Furcsák egy kicsit a csajok. Egyikük nagyon visszahúzódó, szinte sosem jön ki a szobából. A másikuk sem nagyszájú de valahogy mindig úgy alakult a héten, hogy megvárt engem ébren pedig elég későn érkezem és ő reggel 6 kor indul. Mondtam neki, hogy használhatja a laptopomat, de ő ragaszkodik hozzá hogy nélkülem nem akarja használni. Hát így történt, hogy minden nap kb éjfélig beszélgettük.

Megmutattam neki a hétvégén készült képeket a parkról, kacsákról, és megígértette velem, hogy pénteken vagy szombaton el kell vinnem őket oda. Hát legyen. :D Csak legyen jó idő! Szívesen kirándulnék én is egyet, rám fér a kikapcsolódás, és az új társaság is hozhat valami jót... Kell most a változás nekem is.

Pénteken délelőtt elmegyek Nothingham be a helyi DVLA-ba (okmányiroda), és lecseréltetem a jogsimat. Ezzel nem csak azt érem el, hogy 65 éves koromig nem kell jogsit újítani illetve lesz egy hivatalos angol okmányom, lakcímmel, fényképpel... Délután feltöltöm a telefonom és felhívom a családomat. Sajnos a héten nem volt rá keret de pénteken bepótoljuk ha minden úgy sikerül ahogy én tervezem, VAN MIT MESÉLNEM :D !!!! 

A bejegyzés trackback címe:

https://hianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr794587115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

micsoda? 2012.06.20. 09:58:22

Nagyszerű, már alakul a közösség, és a jókedv. Közben az jutott eszembe a jókedvről, hogy a ködös Albion ellentéteként talán, az emberekben kialakul a belső béke, és több mosoly.

johnibyg 2012.06.20. 09:58:46

Naív kérdés, de skype nem jó a telefon helyett?
süti beállítások módosítása